MLL:n jäsenenä olet rakentamassa hyvää ja turvallista arkea lapsille ja perheille eri puolilla Suomea.

MLL Kiskon yhdistyksen jäsenyys

MLL Kiskon yhdistys tarjoaa avointa maksutonta matalan kynnyksen toimintaa lapsiperheille Kiskossa. Olemme myös auttaneet esimerkiksi Toijan päiväkotia, koulua ja nuorisotilaa tekemällä näille tarpeellisia hankintoja. Olemalla jäsen voit auttaa yhdistystämme toimimaan seudun lasten ja nuorten hyväksi.

MLL tarjoaa jäsenilleen sekä valtakunnallisia että paikallisia jäsenetuja. Voit lukea jäseneduista valtakunnallisen MLL:n sivuilta.

MLL:n jäseneksi pääsee liittymään täältä. MLL puolustaa lapsen oikeuksia, auttaa ja tukee perheitä arjessa, järjestää hauskaa tekemistä kaikenikäisille sekä tarjoaa mielekästä vapaaehtoistyötä lasten ja perheiden kanssa.