Kiskon MLL:n toimintaan on helppo tulla mukaan. Se on pääosin maksutonta ja avointa kaikille lapsille huoltajineen. Tervetuloa tutustumaan!

Perhekahvila,

Puistotreffit

Perhekahvilamme sijaitsee osoitteessa Kiskontie 2260 b (Kiskon kirjastotalo, käynti sivuoven rappusista). Tänne kokoontuvat pikkulapset huoltajineen viettämään yhteistä aikaa ja tapaamaan toisia. Myös vauvaa odottavat tervetulleita! Perhekahvila tarjoiluineen on maksuton eikä edellytä MLL:n jäsenyyttä. Lue lisää perhekahvilatoiminnasta täältä. Kesäkaudella tavataankin Toijan leikkipuistossa Puistotreffeillä. Perhekahviloiden ja puistotreffien aikataulut löytyvät yhdistyksen Facebook-sivulta

Peuhu

Peuhut järjestetään Kiskohallissa osoitteessa Kiskontie 2260 a pääsääntöisesti joka toinen viikonloppu. Peuhussa tarjolla on monipuolisesti mahdollisuuksia liikunnallisiin leikkeihin kaiken ikäisille lapsille. Peuhut ovat maksuttomia ja avoimia kaikille. Lapset ovat Peuhuissa huoltajien vastuulla. Peuhujen aikatauluista ilmoittelemme Facebook-sivullamme.

Liikkis

Liikuntaleikkikerho eli Liikkis on tarkoitettu 4–7-vuotiaille lapsille. Liikkistä järjestetään Kiskohallissa tunti viikossa kevät- ja syyslukukausilla. Kerholla on kaksi nuorta ohjaajaa ja joka kerralla mukana on myös vastuuhenkilö Kiskon MLL:stä. Liikkikseen osallistumisesta peritään pieni lukukausimaksu. Tiedustelut Liikkiksestä voi lähettää sähköpostitse kiskon.mll@gmail.com.